poniedziałek, 14 lipca 2014

Po kurdyjsku słoneczko

"No i skończy się włóczęga..."

fot. Tomek Stranc



Ja znam swoje ciało i wiem, że w ciąży będzie mnie roznosić energia.  Pewnie w ogóle nic się nie zmieni. Ciąża to nie choroba!”


fot. Kasia Komorek


"A nie chcesz go usunąć? Tak sama jeździsz..." (to ciągle w Turcji padało)


fot. Andrzej Masłowski

"Boy!"


"Ale będziesz miała rozstępy... Chodź pokażę ci moje"


fot. Kasia Komorek

"No co ty Olga, skończyło się tańczenie. Teraz możesz usiąść i sobie na innych popatrzeć''


fot. Kasia Komorek
"Ja ciężarna" "A ja Arman"



"Jeździsz po świecie z wielkim brzuchem i zadajesz głupie pytania zamiast się zająć mężem i dzieckiem"


"Tam jest mały chłopczyk? A mogę dotknąć?"


"Jak będzie miał na imię? Roszek? Hahaha. To po naszemu słoneczko"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz